![](/documents/5357190/5367939/logo%20wrpo.jpg/4a08bd1e-38ec-45a4-a44d-9b7bdcfa8241)
Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie z dniem 27 stycznia 2022 r. rozpoczyna nabór wniosków o zorganizowanie stażu w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych
i poszukujących pracy w powiecie pleszewskim (V)" dla osób powyżej 30 roku życia.
Staż w ramach ww. Projektu realizowany będzie na okres od 3-6 miesięcy.
Ze względu na wymogi projektu pierwszeństwo w procesie rekrutacji będą miały osoby:
Ze względu na wymogi projektu pierwszeństwo w procesie rekrutacji będą miały osoby:
- długotrwale bezrobotne (tzn. pozostające bez pracy nieprzerwalnie przez okres ponad 12 miesięcy),
- w wieku 50 lat i więcej,
- posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
UWAGA: Uczestnikami nie mogą być osoby, które były już zaktywizowane w latach 2019 do 2021 w ramach niniejszego projektu.
Wiek uczestnika określany jest na podstawie daty urodzenia i ustalany w dniu rozpoczęcia udziału w Projekcie
Termin składania wniosków: od 27.01.2022 r. do wyczerpania środków.
Informacja o projekcie jest dostępna na stronie internetowej Urzędu https://pleszew.praca.gov.pl/-/10827007-wrpo-v
Regulamin oraz wszystkie niezbędne załączniki są dostępne na stronie internetowej Urzędu https://pleszew.praca.gov.pl/dokumenty-do-pobrania
Wnioski należy składać:
Wiek uczestnika określany jest na podstawie daty urodzenia i ustalany w dniu rozpoczęcia udziału w Projekcie
Termin składania wniosków: od 27.01.2022 r. do wyczerpania środków.
Informacja o projekcie jest dostępna na stronie internetowej Urzędu https://pleszew.praca.gov.pl/-/10827007-wrpo-v
Regulamin oraz wszystkie niezbędne załączniki są dostępne na stronie internetowej Urzędu https://pleszew.praca.gov.pl/dokumenty-do-pobrania
Wnioski należy składać:
- w postaci papierowej do urzędu w kopercie wrzuconej do skrzynki podawczej znajdującej się na parterze PUP Pleszew
- w postaci papierowej wysłane pocztą tradycyjną na adres Powiatowy Urząd Pracy,
w Pleszewie, ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew.
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię poczty elektronicznej, platformy praca.gov.pl, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 62 7427 425 w. 264.