Obsługa klientów w PUP Pleszew

Print Drukuj
Szanowni klienci!
Biorąc pod uwagę zagrożenie związane z obecną sytuacją epidemiologiczną oraz wprowadzenie od 24 października 2020 r. czerwonej strefy na terenie RP przypominamy, że oferując Państwu wsparcie, działamy w warunkach reżimu sanitarnego.
 
Obsługa odbywa się wyłącznie w wyznaczonym Punkcie Obsługi Klienta, gdzie jednocześnie może przebywać JEDEN klient, a osoby przychodzące do Urzędu muszą być zaopatrzone w środki ochrony osobistej (np.maseczki, bądź przyłbice osłaniające usta i nos).
Wymagane jest także zdezynfekowanie dłoni płynem bezpośrednio po wejściu do siedziby Urzędu.
 
Dla wspólnego dobra i bezpieczeństwa prosimy o bezwzględne przestrzeganie zalecanych wymogów sanitarnych oraz stosowanie się do instrukcji wydawanych przez pracowników koordynujących w Urzędzie obsługę interesantów. Dzięki temu będziemy mogli obsłużyć Państwa sprawnie, a przede wszystkim bezpiecznie. 
 
Zachęcamy Państwa do załatwiania spraw zdalnie - pocztą tradycyjną i mailową, za pośrednictwem platformy praca.gov.pl, elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, poprzez wrzucanie korespondencji do skrzynki podawczej ustawionej na parterze budynku, a także telefonicznie. 
Wszystkie niezbędne dokumenty dostępne są w zakładce: https://pleszew.praca.gov.pl/dokumenty-do-pobrania
 
Pracownicy Urzędu są do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów: 
 
62 7427425            62 7427426
w godzinach od 7.30 do 15.00
Informacje o publikacji dokumentu