- za pośrednictwem formularza elektronicznego: www.praca.gov.pl – pełna rejestracja, nie wymaga osobistego stawiennictwa w Urzędzie. Aby dokonać rejestracji w powyższy sposób konieczne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego. Informujemy jednocześnie, że osoba, która nie dysponuje profilem zaufanym, ma dostęp do konta elektronicznego w banku, ma możliwość założenia profilu zaufanego, bez wychodzenia z domu – szczegółowe informacje można uzyskać na stronie https://pz.gov.pl,
- w sposób tradycyjny poprzez dostarczenie wypełnionych dokumentów do skrzynki podawczej znajdującej się na parterze PUP.
W przypadku konieczności uzupełnienia dokumentów, pracownik PUP skontaktuje się telefonicznie. Stąd też bezwzględnie należy podać aktualny numer telefonu.
Decyzję z rejestracji otrzymasz pocztą.
Poniżej zamieszczamy wymagane do rejestracji dokumenty do pobrania:
1.Karta rejestracyjna
2.Informacja dla osób rejestrujących się w Urzędzie Pracy
3.Zgłoszenie danych o członkach rodziny uprawnionych do świadczeń z ubezpieczenia zdrowotnego
4.Oświadczenie
5.Karta wizyt
6.Oświadczenie o numerze rachunku bankowego i zameldowaniu
7.Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO
Filmy instruktażowe znajdują się w linkach poniżej: